You are viewing an unstyled version of this page.
Either your browser does not support Cascading Style Sheets (CSS) or
CSS styling has been disabled.
ERTMS cikkek
ERTMS cikkek
A rovatban időszakosan összefoglalók, kitekintések, sajtófigyelések jelennek meg az ERTMS témakörében. Ha van cikkajánlata és/vagy részletesebben érdekli valami, akkor írjon az admin@etcs.hu-ra, "cikkajánlat" tárgyat megadva.
A Vezetékek Világa folyóirat 2009. évi 2. számában Székely Béla - korábbi cikkét folytatva - az ETCS 2-es szint tervezési szempontjairól ad gyakorlati útmutatót. Köszönet a szerzőnek és a szerkesztőségnek az engedélyekért.
A Vezetékek Világa folyóirat 2009. évi 1. számában Garai Zoltán tollából jelent meg egy részletes cikk, mely a Nemzeti értékek paramétercsomag témájába enged gyakorlati betekintést. Köszönet a szerzőnek és a szerkesztőségnek az engedélyekért.
Az ETCS 2-es szint hazai tervezési kérdéseivel foglalkozik a Vezetékek világa 2007/1. számának egyik cikke. A hazai tervezők nevével fémjelzett dokumentum rendkívüli részletességgel ír a hazai adaptáció nehézségeiről, és konkrét javaslatokat fogalmaz meg számos témában. Hála a szerzőknek és a szerkesztőségnek a cikk teljes egészében elérhető a 4e-lapokon. Köszönjük!
Van-e súlyos hiba az ETCS specifikációban? Mire bukkantak Luxemburgban a telepítések során? Miért kér sürgős választ az Európai Vasúti Ügynökség a tagországoktól? Új cikkünkben ennek jártunk utána.
Szokatlanul éles vita bontakozott ki tavaly az InnoTrans kiállításon az ERTMS témakörében. Az International Railway Journal 2006. novemberi számából szemeztünk.
Mintegy előző cikkünket folytatva körülnéztünk az Európai Unió felé törekvő országokban is. Lássuk mi foglalkoztatja Romániát, Bulgáriát és Horvátországot!
Cikkünkben röviden bemutatjuk több európai ország aktuális problémáját. Ki mivel küszködik, ki miben látja a fő kihívásokat, kinek milyen a kapcsolata a nemzeti hatóságokkal?
A közúti fuvarozás okozta többletterhelés ellen hozott németországi intézkedések hamar szimpatizánsra találtak a francia állam részéről is. Vajon milyen hatással bír mindez a transz-európai vasúti közlekedésre? Cikkünkben megtalálja a választ.